Lush Herbalism

Kako volim Lushevu čistilicu Dark Angels, odlučila sam isprobati i Herbalism. Preporučuje se problematičnoj koži jer sadrži ružmarin, kamilicu, kadulju, glinu te mljevene bademe za nježni piling.

lush herbalism

Kao što se vidi na fotografijama, Herbalism je jako zanimljivog izgleda, zelene je boje, mekan je stoga se lako mrvi, a miris je herbalan. Cijena je 74kn za 100g.

Koristi se tako da se mala količina razrijedi s vodom te nanese na kožu i lagano masira. Ja bih uvijek i ostavila na koži par minuta kao masku a potom isprala. Mljeveni bademi rade blagi piling, nisu uopće grubi. Koža je nakon čišćenja Herbalismom jako meka i nježna, te vidljivo očišćena, a neisušena.

lush herbalism

Dok sam koristila Herbalism nisam imala nikakvih problema s kožom, tako da ne mogu reći bi li pomogao u bržem isušivanju prištića i slično, no svidio mi se efekt nakon korištenja poput maske i pilinga. Ipak, Dark Angels mi je i dalje favorit jer mi se čini da nekako bolje čisti pore, a i lakše se nanosi jer se bolje topi sa vodom, dok je Herbalism teško dobro otopiti kako bi nastala jednolična pasta tako da ga je teže nanijeti na lice u jednakom sloju. Ok, to baš i nije za zamjeriti jer Herbalism niti nije namijenjen nanošenju kao maska, ali nekako imam osjećaj da inače i nema baš neki efekt na koži.

Za kraj, jedan kratak YT video o Herbalismu:

https://www.youtube.com/watch?v=Ns0-p1qD1ok

Oglasi

2 misli o “Lush Herbalism

  1. Bože koliko lush ima maski…uvijek saznam za neku novu. Dark Angeles sam probala i super mi je. Zadnje sam imala neku s medom i fora mi je i ova zelena, mada ako kažeš da je Angeles bolja…

Komentiraj

