L’Occitane Krema za ruke Vitoria Regia

Prije par dana je L’Occitane webshop imao besplatnu poštarinu te kao poklon uz kupnju Karite tonik. Iskoristila sam priliku te naručila novu kremu za ruke Vitoria Regia od 30ml, a cijena joj je 57,70kn kao i ostalima.

loccitane vitoria regia

Kopirano sa stranice:
“Krema za ruke njegujuće formule i prozračne teksture, obogaćena karite maslacem, hidratizira i parfumira kožu ruku svježim vodeno-cvjetnim notama. Sadržava ekstrakt iz biljke vitoria regia, autentične stanovnice amazonskih voda.
Veličanstveni cvjetovi biljke Vitoria Regia širi svoje zamamne i očaravajuće mirisne note po vodenim površinama Amazonije. Nesmetano plivaju na površini vode, mijenjaju boju svojih latica od bijele do nježno ružičaste boje i pritom obavijaju zrak još snažnijim mirisnim zagrljajem. Kratkog su životnog vijeka, uvenu nakon dva dana, a na njihovom mjestu izrastu novi cvjetovi. Zeleni raj bogat vodenim prostranstvima, brazilska regija Amazonija, dom je mnogim biljnim i životinjskim vrstama te obiluje najvećim brojem prašuma u svijetu.”

loccitane vitoria regiaOd ostalih L’occitaneovih krema za ruke koje sam imala se razlikuje po teksturi koja je ostalima više gusta, dok je ova rijeđa, više je kao gel. Jako brzo se upija u kožu, pa je idealna za preko dana, dok ste npr. za tipkovnicom.

Miris je jako svjež, cvijetni.
Ova krema mi se više svidjela od ostalih iz L’Occitanea jer mi je koža nakon nje mnogo hidratiziranija i nježnija na dodir. Vjerojatno je to do sastava, jer Vitoria Regia ima veliki udio glicerina, dok ostale imaju više shea maslaca.

loccitane vitoria regia

Tonik koji je bio poklon uz kupnju mi se sviđa jer hidratizira kožu, a kako je pakiran u bočicu sa pumpicom, lako se raspršuje po koži. Ja ga nosim u torbici i tokom dana se malo osvježavam njime. Sadrži ekstrakt shea maslaca, glicerin te cvjetne vodice naranče i različka.

Oboje su divan dodatak mojoj rastućoj kolekciji L’Occitane proizvoda.

Oglasi

3 misli o “L’Occitane Krema za ruke Vitoria Regia

  1. I ja sam iskoristila priliku besplatne poštarine, ali samo zbog ovog karite tonika jer ga već jaaaako dugo želim isprobati 😀 I nisam požalila, sada znam da ga moram kupiti u full size pakiranju. 😀
    Ovu kremu nisam isprobala, i mislim da cu je preskociti i za jesen si kupiti onu klasičnu s karite maslacom 😀

Komentiraj

