Alverde Divlja ruža noćna krema

Kako je Alverde nedavno proslavio 25 godišnjicu postojanja, mislim da je pravo vrijeme za recenziju maske i kreme za lice iz linije divlja ruža.

Alverde rose

Potrošila sam već 4-5 tubica ove kreme, dok sam masku isprobala tek nedavno.
Kremu sam prvi puta kupila prije nekoliko godina, jedne zime kada mi je koža lica bila užasno isušena te mi je uspješno oporavila kožu nakon samo nekoliko dana. Od tada se oslanjam na ovu kremu svaki puta kada mi se koža peruta ili zateže. To se najčešće događa zimi no ostatak godine koristim ju za ruke jer mi je koža ruku jako suha i osjetljiva, a ova krema drži stvari pod kontrolom.

Alverde rose

Krema je pakirana u tubu od 50ml, ne sjećam se cijene no povoljna je.
Miris na žalost nije po ružama već je meni dosta težak i zagušljiv, srećom, vrlo brzo ispari.

Alverde rose

Krema je srednje guste teksture, ali lako se razmazuje i upija te ne ostavlja mastan film na koži. Jako je bogata i hranjiva tako da je meni prilično mala količina dovoljna za cijelo lice. Ja ju ne nanosim nužno preko noći već i preko dana ako mi je potrebno. Kožu čini nježnom, glatkom i hidratiziranom. Već sam spomenula da ju koristim i za ruke, i tu imam same pohvale. Koža ruku mi je često užasno isušena i ovu kremu nanosim svega nekoliko puta tjedno i to mi je dovoljno da mi koža bude nahranjena.

Alverde rose

Krema jako dobro nahrani i brzo sanira suhe i perutave dijelove kože, te mi nije nikada uzrokovala prištiće unatoč bogatoj teksturi. Na slici možemo vidjeti popis sastojaka na kojemu se nalazi nekoliko vrsta ulja.

Alverde rose

Masku sam kupila tek nedavno i koristila samo to jedno pakiranje pa neću puno o njoj. Maska je pakirana u dvije vrećice koje se mogu podijeliti na 4 korištenja ili čak i više.

Alverde rose

Također kao i krema, u sastavu ima nekoliko vrsta ulja, jako je guste teksture i teško se ispire. Izvrsno nahrani i hidratizira kožu, no mislim da meni osobno nije potrebna. Osobama sa jako suhom kožom tokom cijele godine bi sigurno bila pun pogodak.

alverde rose

alverde rose

 

 

Oglasi

5 misli o “Alverde Divlja ruža noćna krema

  1. i meni ponekad dobro dođe ovako neka bogata krema, koja mi riješava problem ljuskanja lica i perutavosti na nekim dijelovima
    u tu svrhu koristim Hipp intezivnu kremu, ali valjalo bi isprobati i ovu 🙂

  2. Meni je baš super ta krema, koristim je zajedno sa uljem iz iste linije, a nisam nešto obraćala pažnju na ostatak proizvoda, moraću sledeći put bar tu masku da uzmem 🙂

Odgovori

