Eucerin Matirajući fluid za zaštitu od sunca SPF 50 +

Kako temperature postaju sve više, a sunce sve jače prži, nadam se da ste si već pripremili proizvode za zaštitu. Ukoliko još niste, razmislite o Eucerinovu fluidu sa faktorom 50+.

eucerin fluid

Fluid je blago žućkaste boje, te mliječne tekuće teksture pa se brzo i lako razmazuje po koži.

Pakiranje je jako praktično. Radi se o maloj plosnatoj bočici s malim otvorom, od 50ml.

eucerin fluid

Moram reći da kožu ne čini matiranom, kao što stoji u nazivu, no ne masti ju dodatno. Ja ga nanosim tako da prvo razmažem jedan tanki sloj, pričekam nekoliko minuta, a zatim nanesem još jedan sloj. To mi se pokazalo idealnim jer se tako fluid može dobro upiti i koža se posuši kroz nekoliko minuta, dok ako bih nanosila jedan deblji sloj, fluid se ne bi fiksirao, i koža bi mi bila masna. To radim jer volim nanijeti veću količinu proizvoda kako bih bila sigurna da mi je koža dobro zaštićena.

eucerin fluid

Zadovoljna sam zaštitom, nisam još niti jednom izgorjela, čak i ako bih fluid nanijela samo ujutro, a poslijepodne bih opet bila na suncu bez obnove zaštite, npr., kada sam išla s posla. Također nisam dobila niti jednu flekicu. Ovo se odnosi na iskustvo od prošlog ljeta jer sam ga i tada koristila.

Ovaj proizvod mi nije isušivao kožu tako da sam ga nanosila na čisto lice, bez prethodno nanesene hidratantne kreme. Samo bih na području oko očiju osjetila zatezanje nakon nekog vremena, i na taj dio sam nanosila kremu.

Mnoge kreme za zaštitu od sunca mogu biti komedogene, no ovdje to nije slučaj. Nisam dobila niti jedan prištić od ovoga fluida.

Radi se o jako kvalitetnom proizvodu, volim ga i nastavit ću ga koristiti.

eucerin fluid

 

 

 

Oglasi

2 misli o “Eucerin Matirajući fluid za zaštitu od sunca SPF 50 +

  1. Nekoliko godina ga kupujem, zaista jedan od boljih fluida u ponudi. Iako stalno nešto novo isprobavam, uvijek mu se vjerno vracam. Jesi probala obojanu verziju?

Komentiraj

