Weleda pasji trn krema za ruke

Kako imam užasno suhu kožu ruku, posebice u zimskom periodu, uvijek isprobavam kreme za ruke i nisam još nikad neku kupila dva puta. S ovom koju danas recenziram sam bila prilično zadovoljna.

weleda sea buckthorn

Weleda krema za ruke za ruke s uljem pasjeg trna pakirana je u metalnu tubu od 50 ml, a cijena joj je oko 50kn.

Miris je citrusni, koji ja baš i ne volim u proizvodima za kožu jer me uvijek podsjeća na sredstva protiv komaraca.

weleda sea buckthorn

Ne sadrži sintetičke mirise, boje i konzervanse. Sadrži puno sezamovog ulja koje je jako lagano i rijetko i zahvaljujući njemu, ova krema se gotovo instantno upija u kožu. Iako na prvu djeluje gusto, tekstura je zapravo prilično lagana i lako se razmazuje. Kožu ostavlja mekom i zaglađenom, nije masna, no ja ju osjetim na koži. Krema mi je dosta dobro vlažila kožu, nisam morala mazati ruke nakon svakog pranja, kao s nekim drugim kremama i s time sam bila jako zadovoljna.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

weleda

Oglasi

Jedna misao o “Weleda pasji trn krema za ruke

  1. Jedna od najboljih krema za ruke koristim je jedno 9 godina od kad znam da postoji na tržištu. U NEmačkoj sam je prvi put otkrila i od tada mi je donošene po porudžbini dok weleda nije stigla u Srbiju 🙂 moja velika naklonost ovoj kremi !!!

Komentiraj

