L’Oreal lakovi za nokte

L’Oreal Color Riche Vernis

loreal lakići

Ovo je bila impulzivna kupnja što mi se inače rijetko događa, ali kada sam vidjela ove preslatke pastelne nijanse, morala sam ih imati. Boje su prave proljetne.

loreal color riche vernis

Radi se o L’Oreal lakovima za nokte u bočicama od 5ml, koštaju oko 36kn.
Ružičasti je lak, Acid Watermelon, dio prošlogodišnje ljetne kolekcije Neon Pop, dok su druga dva, Nouvelle Vague (lila) i Pistachio Dragee (zeleni) izašla u sklopu nove kolekcije za proljeće/ljeto Les Blancs, inspirirane pastelnim tonovima macaroona. Iz te kolekcije mi se jako sviđa i žuti Lemon Meringue, no nažalost nije ga bilo. Svakako ću ga kupiti ako naiđem na njega u nekom drugom dućanu.

loreal color riche vernis

loreal color riche vernis

Ove nijanse možda nisu za svakoga, ali meni su savršene. Mislim da posebno dobro pristaju uz tamniju put.

Kistić ovih lakova je prilično širok što omogućuje lako i brzo nanošenje laka, a formula je prilično neprozirna tako da unatoč svijetlim nijansama dovoljna su dva tanka premaza da se na noktu dobije prava boja. Sva tri laka su kremastog finiša, baš kako ja volim.

pistachio dragee

pistachio dragee

Nouvelle Vague

Nouvelle Vague

Nouvelle Vague

Nouvelle Vague

Oglasi

5 misli o “L’Oreal lakovi za nokte

Komentiraj

