Potrošeni proizvodi (Empties) 1

Danas je na redu moj prvi post s proizvodima koje sam potrošila.

Skin79 Intense Classic BB kremu koristila sam cijelu zimu. Iako na pakiranju piše da je namjenjena problematičnoj koži sklonoj nečistoćama, meni je ova BB krema dodatno mastila kožu. Mislim da je to upravo suprotno onome čemu je zapravo namjenjena. Unatoč tome, volim ju jer joj je prekrivanje stvarno jako i ja sam ju često koristila kao korektor, posebno za ispod očiju.

Andalou Naturals masku s glikolnom kiselinom sam kupila već nekoliko puta jer je odlična. Nakon nje mi koža stvarno odlično izgleda.

S Garnier kremom za ruke nisam baš bila zadovoljna jer mi nije oporavljala suhu kožu nego samo naizgled zagladila, a kada bih oprala ruke samo u vodi, koža mi je opet bila nesnosno suha.

Dr. Hauschka balzam za usne sam potrošila već ne znam koju tubicu po redu, Jednostavno je odličan. Dosta brzo regenerira ispucale usne i nije jako mastan.

Caudalie kremu za lice sam potrošila po drugi put. Recenzija ovdje.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Dolazimo do dva odlična Essence proizvoda, na žalost, oba ukinuta.

Stay with me sjajilo, lijepe decentne boje te nije isušivalo usne, i puder u prahu za matiranje koje satima matira moju t-zonu. Nadam se da je onaj puder u kamenu jednako dobar kao ovaj.

Dior olovka za oči mi se baš i nije dopala. Slabe je pigmentacije, pa na waterlinu ispada više siva. Zato sam je koristila za tightlining.

Burjois maskara. Ma ok, ništa posebno.

Burjois korektor sam koristila za prekrivanje sitnih prištića, dok mi podočnjake nije mogao dobro prekriti.

Oglasi

5 misli o “Potrošeni proizvodi (Empties) 1

  1. Andalou maska mi se opet našla na iHerb wish listi zahvaljujući ovoj tvojoj recenziji, ali iskreno ne znam kada će doći na red. I ja imam ovo Essence sjajilo i iako nisam od sjajila i ono mi je jedino u mom make up kutku, jako je lijepo i također mi je pri kraju. Dok ruževe obožavam i uvijek imam neki na piku za kupnju. Essence puder u kamenu je meni super, a ja se dosta zamastim tokom dana tako da mislim da će ti biti dobar. Verziju u prahu nisam probala, ali mislim da je to ista stvar, samo je jedan loose a drugi prešan.

Komentiraj

