Pampering no. 1

Kako mi je danas slobodan dan, imam malo više vremena za njegu lica, te sam vam odlučila pokazati što sam koristila.

Kako bih odstranila sve nečistoće, lice sam oprala L’occitane ultrabogatim sapunom koji ne isušuje jako kožu, no nažalost više ga se ne može kupiti. Zamijenio ga je dvostruko skuplji, a količinski manji Ultranježni sapun.

Fotor0420151051

Pričekala sam par minuta da mi se lice potpuno osuši te nanijela Andalou Naturals Masku za lice s glikolnom kiselinom. Ovu masku koristim jednom tjedno i odlično djeluje. Iako na pakiranju piše da se drži 5-10 minuta, ja ju držim i do pola sata i to mi se pokazalo idealnim. Kada tek nanesem masku, osjetim blago peckanje, posebno na području oko nosa, no ništa neugodno i neizdrživo, te nisam imala nikakve neugodne reakcije na koži nakon nje. Maska se prilično posuši na koži pa mi ju je najlakše isprati toplom vodom i krpicom. Koža mi je nakon toga vidljivo osvježena i zaglađena.

Fotor0501162950

Nakon maske s kiselinama, uvijek nanosim masku za hidrataciju. Ovoga puta to je bila Nivea Hranjiva maska s medom. Od isprobanih maska drogerijskog ranga, ova mi je najbolja i redovito ju kupujem. Ima prefin miris, i osjetno hidratizira kožu ostavljajući ju mekom i nježnom.

Fotor050116347

Nakon svega okrijepila sam se brownijem s višnjama i prefinim zelenim čajem s jasminom.

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

Oglasi

3 misli o “Pampering no. 1

  1. Ultrabogati sapun sam imala tu staru verziju i ostala razočarana, osim divnog mirisa dosta me isušivao. Andalou maska mi je momentalno na testiranju, peče moju osjetljivu kožu i izvlači akne ali to mi rade sve glikolne kiseline. Jedino moram probati Niveinu masku i ovaj čaj, kolač preskačem jer sam na dijeti 😛

Komentiraj

