L’Occitane Anđelikin roll-on gel za područje oko očiju

Kako imam podočnjake i svako jutro otečene vjeđe, odlučila sam isprobati ovaj
L’occitane roll-on gel.

loccitane roll on gel

Kopirano sa L’Occitane stranice:
“Osvježavajući i lagani sastav ovog gela odličan je za buđenje umornih očiju:
Masažna kuglica pruža trenutni učinak hlađenja i tako smanjuje podbuhlost;
Kombinacija anđelikine vodice i eteričnog ulja u mikrokapsulama, dobivenih iz
organske anđelike iz pokrajine Drôme, poboljšava prirodnu hidrataciju kože i
pomaže u zaštiti od slobodnih radikala uz trenutni učinak smanjenja
podbuhlosti i tamnih kolutova;
Kompleks aktivnih sastojaka djeluje protiv tamnih kolutova, podbuhlosti i
trenutno osvježava područje oko očiju.”

loccitane rollon gel za oči

Proizvod dolazi u staklenoj bočici od 10ml s metalnom kuglicom, cijena je
169,30kn. Nažalost, kada sam bočicu okrenula naopako i pokušala nanijeti
direktno na kožu, kuglica se nije okretala i ostala je suha. Bočica se mora
protresti da bi se kuglica navlažila, no tako izađe previše proizvoda van.
Veliki minus za ambalažu.

loccitane gel za oči

Gel je prilično tekući i daje vrlo osvježavajući osjećaj na koži. Kuglicom
sam nanosila tanak sloj na područje ispod očiju i malo ispod obrva, a potom
prstom utapkala. Vrlo brzo se suši i ne ostavlja nikakav ljepljiv ili mastan
sloj na koži.

A sad na ono opravdava li ovaj proizvod navode na L’ocittanovoj stranici.
Tamne podočnjake imam oduvijek, i tu nije bilo pomaka. Ruku na srce, ni ne
vjerujem da išta pomaže s tim, pa posvjetljivanje podočnjaka nisam niti
očekivala.
Kada bih gel nanosila navečer, svejedno sam se budila oteklih kapaka. No
jutri mi je definitivno pomogao u smislu da su mi kapci puno brže splasnuli
nego u dane kada ne bih nanosila ovaj gel. Radi toga sam stvarno zadovoljna
ovim proizvodom.

loccitane roll on gel

Nažalost, rok trajanja je svega 3 mjeseca, a kako je gela potrebno malo, meni
je ostalo poprilično proizvoda no nastavila sam ga koristiti još neko vrijeme
jer nije izgledao pokvareno.

Dobro hidratizira, no ne bi bio dobar za jako suhu kožu. Mislim da je super
proizvod za mlađu kožu, kojoj nisu potrebne masne kreme za oko očiju, već
nešto laganije.

 

Oglasi

3 misli o “L’Occitane Anđelikin roll-on gel za područje oko očiju

  1. Baš sam tako i zamišljala ovaj proizvod, lagano,osvježavajuće i za mlađu kožu. Mojim podočnjacimanema previše spasa ali još uvijek se tješim raznim kremicama 😀

Komentiraj

