DiorSkin Nude Puder

Prva recenzija nekog dekorativnog proizvoda na blogu! 🙂

dior nude

Diorova kozmetika po meni ima najljepšu i najelegantniju ambalažu i bočica ovog pudera nije iznimka. Bočica je staklena, pravokutnog oblika sa pumpicom i čepom srebrne boje. Pumpica dozvoljava precizno doziranje.

diorskin nude

Ovaj puder se proizvodi u 9 nijansi, a moja je 020, druga po redu, neutralnog podtona i savršeno mi odgovara.

diorskin nude swatch 020

Puder je srednje gustoće, predivnoga cvjetnoga mirisa. Prekrivanje je lagano, no može se nadograditi na srednje s nekoliko slojeva. Meni najbolje izgleda kada ga nanesem prstima i to krenem od čela pa nanosim dio po dio jer se brzo suši pa ga treba brzo blendati. Nakon toga nanesem još jedan sloj na obraze, a crvenilo oko nosa prekrijem korektorom.

diorskin nude 020 swatch

 Puder ostavlja na koži prekrasan baršunast finiš, no ističe suhe i perutave dijelove pa uvijek pazim da mi je koža dobro hidratizirana prije nanošenja pudera. Nije komedogen niti dodatno masti kožu, te ne mijenja boju na koži, tj. ne oksidira.

diorskin nude spf10

Ja imam stariju verziju pudera i taj ima spf 10, ali nova formula ima spf 15, što je puno bolje, no svejedno nedovoljno pa ga koristim samo zimi. Kutiju sam bacila davno, stoga nemam popis sastojaka, no aktivni sastojci su titanijev dioksid i octinoxate.

 

Oglasi

Jedna misao o “DiorSkin Nude Puder

Komentiraj

