BIODERMA Sebium Piling gel

Iako gotovo svaku večer koristim kreme za lice s kiselinama i time vršim kemijski piling, povremeno volim lice dobro izribati i mehaničkim pilingom.
Biodermin piling gel mi je bio idealan preko zime jer sadrži i kiseline, a koristila sam ga jednom tjedno ili svaka 2 tjedna. Koristim ga za lice, te povremeno za vrat i dekolte.

Na linku možete pročitati više o djelovanju i sastavu: Pharmateka Consult
ili na slici:

Kupila sam ga u ljekarni Coner kada je bio popust od 20% na Bioderma proizvode pa sam piling platila vrlo povoljno. Na slici se može vidjeti naznačena cijena od 67,95kn, iako na na webu stoji nova cijena od 82,00kn.

Piling je pakiran u tubu od 100ml i dovoljno je za nekoliko mjeseci, a rok trajanja je 12 mjeseci nakon otvaranja.

Koristim ga tako da lice samo lagano navlažim i onda utrljam piling, te ga ostavim par minuta kako bi glikolna kiselina imala vremena napraviti svoje te isperem.
Vrlo je važno napomenuti da koža ne smije biti skroz mokra. Ja sam lice tako smočila prvi puta kada sam koristila ovaj piling, i gel se tako previše razrijedi i nema nekog efekta.

Tekstura gela je gusta, a granulice su sitne, ali učinkovite i dosta grube. Ja volim grublje pilinge, ali ako imate osjetljivu i tanku kožu, ovo možda nije najbolji izbor. Meni se sviđa jer nakon što se izpilingiram, lice mi je zaglađeno i mekše, a pore čišće. Također, koža mi ne bude isušena i nemam osjećaj zatezanja niti mi se koža zacrveni.

Sviđa mi se ovaj proizvod i možda ga kupim opet nakon što potrošim ovo pakiranje.

Oglasi

Komentiraj

