Lush masažne pločice

Po meni jedan od najboljih proizvoda koje Lush ima u ponudi su njihove masažne pločice.

Ja bih ih opisala kao ulja ili losione za tijelo u krutom obliku i navukla sam se na njih otkad sam po prvi put probala pločicu naziva Each Peach prije više od godinu dana.
Pločice su napravljene od kakao i shea maslaca, te eteričnih ulja i drugih dodataka.

Kod njih mi se sviđa njihova praktičnost, nema straha od proljevanja pa su idealne za spakirati u torbu kad nekud putujete. Mogu se izrezati na manje komadiće, pa možete ponijeti samo malu kockicu umjesto boce mlijeka za tijelo od 250ml. Ipak, valja biti oprezan ako putujete ljeti, mogle bi se rastopiti.

Ja pločicu koristim tako da ju protrljam među dlanovima i zatim nanesem na tijelo ili pak direktno pločicu povlačim po koži, a zatim razmažem rukama da se upije.

Pločice se u kontaktu s kožom tope u tekuće ulje, no ipak mislim da se u kožu upijaju brže nego one prave tekuće uljne mješavine. Nakon upijanja, kožu ostavljaju jako mekom i nahranjenom.

Na Lush stranici možete vidjeti trenutnu ponudu pločica, kao i njihov sastav, te količinu i cijenu.

Ja sam do sada imala 4 pločice pa ću svaku ukratko predstaviti, a počet ću s najnovijima.

Prošli mjesec sam kupila dvije masažne pločice koje je Lush izbacio povodom Valentinova, Close to You i Tender is the Night. Prodavačica mi je rekla da Tender is the Night ulazi u stalan asortiman, dok je Close to You nažalost ovdje još samo kratko vrijeme.

= CLOSE TO YOU =

Okruglog je oblika s utisnutim srcem u sredini te svjetlo ružičaste boje. Sve ostale pločice su žućkastih nijansi. Osim boje, od ostalih pločica se razlikuje po tome što je užasno meke teksture te se može zgnječiti među dlanovima, dok su druge pločice tvrde. Zbog te mekoće, brzo se topi, stoga ju ja držim u hladnjaku i unatoč tome, gotovo ekspresno se počne topiti čim dođe u kontakt s rukama. S obzirom na to koliko brzo i lako se topi, moram paziti da ne pretjeram s nanošenjem jer u suprotnom ostaje višak ulja na koži.
Miris ove pločice je nekako slatkast, nešto poput dječjih žvakačih guma ili bombona, a miris se jako dugo zadržava na koži.

Cijena joj je 49,00kn za 50g, te popis sastojaka:

organski shea maslac (Butyrospermum parkii butter), murumuru maslac (Astrocaryum murumuru), bademovo ulje (Prunus dulcis), maslinovo ulje, organski sirup agave (Agave Tequilana), miris (Perfume), Cupuacu maslac (Theobroma grandiflorum), kukuruzno brašno, glicerin (Glycerine), metil-ionon (Methyl Ionone), Fair Trade apsolut vanilije, boja 77891 (Colour 77891), boja 16255, boja 45430

 = TENDER IS THE NIGHT =

Ovo je pločica čiji miris mi se najviše svidio, miriše božanstveno na jasmin, vaniliju i ylang ylang! Ovalnog je oblika sa slatkim ružičastim cvjetićem u sredini koji se odmah odlijepi, no dobro.

Cijena joj je 74,00kn za 60g, te popis sastojaka:

murumuru maslac (Astrocaryum murumuru), organski shea maslac (Butyrospermum parkii butter), miris (Perfume), Fair Trade apsolut vanilije, apsolut jasmina (Jasminum grandiflorum), ulje ylang ylanga (Cananga odorata), *benzil-benzoat (*Benzyl Benzoate), *benzil-salicilat (*Benzyl Salicylate), *citral (*Citral), *eugenol (*Eugenol), *farnezol (*Farnesol), lilial (Lilial), *linalol (*Linalool), *limonen (*Limonene), boja 77891 (Colour 77891), boja 16255, boja 45430

= EACH PEACH… =

Ovo je bila prva pločica koju sam kupila i odmah me oduševila. Idealna je za ljetno razdoblje jer miriše osvježavajuće citrusno zahvaljujući eteričnim uljima slatke naranče, limete i grejpa.

Ovdje na slici je sa čistilicom Dark Angels, samo moram napomenuti da su boje isprane, pločica je uživo žute boje.

Cijena joj je 74,00 kn za 50g.

Sastojci: Fair Trade organski kakao maslac (Theobroma cacao), shea maslac (Butyrospermum parkii), miris (Perfume), maslac avokada (Persea gratissima), maslac sjemenke manga, ulje limete (Citrus aurantifolia), ulje naranče (Citrus sinensis), ulje mandarine (Citrus reticulata), ulje grejpa (Citrus paradisi), latice šafranike (Carthamus tinctorius), *citral (*Citral), *geraniol (*Geraniol), *citronelol (*Citronellol), *limonen (*Limonene), *linalol (*Linalool) 

= HOTTIE =

Hottie sam kupila kako bih ju koristila nakon vježbanja jer Lush tvrdi da je namijenjen bolnim i napetim mišićima jer navodno ulja koja sadrži, poput đumbira i crnog papra, pomažu potaknuti cirkulaciju i opustiti mišiće. Ne znam pomaže li stvarno, no odmogla sigurno nije.

Četvrtastog je oblika sa zanimljivim reljefom, te za 10g teža od prethodne, a za istu cijenu. U početku mi se miris nije baš svidio, jer mi miriši nekako starinski, ali s vremenom mi se počeo sviđati. Miris se dugo osjeti na koži, npr. namažem se navečer i ujutro se još osjeti na koži, pa čak i na posteljini.

Cijena joj je 74,00kn za 60g, te sastojci:

Fair Trade organski kakao maslac (Theobroma cacao), shea maslac (Butyrospermum parkii), organsko jojoba ulje (Simmondsia chinensis), miris (Perfume), ulje đumbira (Zingiber officinale), apsolut vanilije (Vanilla planifolia), ulje crnog papra (Piper nigrum), *benzil-salicilat (*Benzyl Salicylate), *citral (*Citral), *kumarin (*Coumarin), *geraniol (*Geraniol), *benzil-benzoat (*Benzyl Benzoate), *benzil-cinamat (*Benzyl Cinnamate), *farnezol (*Farnesol), *limonen (*Limonene), *linalol (*Linalool)

To su bile sve pločice koje sam do sada imala i jedva čekam isprobati ostale. Mislim da ću sljedeću kupiti From Dusk ’til Dawn.

Oglasi

2 misli o “Lush masažne pločice

Komentiraj

