Caudalie Premieres Vendanges hidratantna krema

Caudalie Premieres Vendanges creme

Nedavno sam potrošila ovu kremicu pa je vrijeme da napišem recenziju dok su dojmovi još svježi. Radi se o Caudalie Premieres Vendanges Creme Hydratante, ili na hrvatskom Caudalie hidratantna krema iz linije Prva berba.

Krema dolazi u duguljastoj plastičnoj tubici u količini od 40ml, koja je pak pakirana u kartonsku kutijicu, a unutar kutije se nalaze upute kako se krema pravilno nanosi.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Tekstura je normalna, ne gusta, lako se razmazuje i upija se u kožu kroz nekoliko sekundi ne ostavljajući masni trag niti ikakav film na licu. Kožu čini glatkom i mekom.
Miris je fin, biljni.

Ja sam ovu kremu kupila u ljekarni Coner u Bjelovaru kada je bila akcija od 20% na Caudalie proizvode, no inače cijena joj je 156kn. Evo što piše na njihovoj stranici:

“Idealna za mladu kožu kojoj je potrebna hidratacija i zaštita. Bogata hidratantnim aktivnim sastojcima, ova baršunasta krema održava mladoliki izgled Vaše kože. Ten je svjež, sjajan i zadržava zdravi sjaj tijekom cijelog dana.

Sadrži: Antioksidans: Stabilizirani polifenoli iz sjemenki grožđa
Hrani: Ulje sjemenki grožđa i skvalan masline
Hidratizira: Biljni glicerin, korijander, slatka limeta i limun
Biljni miris: Drvo gajak, slatka naranča, vetiver, sandalovina, lavanda, korijander, slatka limeta i limun”

I doista jest idealna za mladu, nezahtjevnu kožu, kojoj je potrebna lagana hidratacija.
Iako na pakiranju piše da je za sve tipove kože, ja se ne bih složila. Ova krema je jako lagana i vjerujem da bi bila dobra za normalnu i mješovitu, čak i za masnu kožu, no za suhu nikako nije dovoljno hidratantna. Za suhu bi bila dobra eventualno ako bi se nanio obilan sloj, što onda nikako nije isplativo, ili možda nakon nekog hranjivijeg seruma. Evo npr. ja sam ponekad imala osjećaj zatezanja na vratu nakon par sati što bih nanijela ovu kremu što mi je jasan znak da mi nije dovoljno hidratantna.

Unatoč tome, voljela sam ju koristiti ljeti jer mi nije dodatno mastila t-zonu, nije mi uzrokovala nikakvu reakciju na koži, a kako ima silikona u sastavu, puder fino sjeda na nju.

Ne sadrži parabene, niti mineralna ulja.

caudalie premieres vendanges inci

Ovo je jedna fina lagana krema za ljetni period, kao što sam ju ja koristila, no s hladnijim danima ipak prelazim na neku hidratantniju i hranjiviju kremu, s obzirom da mi je koža zimi više suha.

caudalie premieres vendanges creme

Oglasi

Jedna misao o “Caudalie Premieres Vendanges hidratantna krema

  1. Povratni ping: Potrošeni proizvodi (Empties) 1 |

Komentiraj

