L’occitane Profinjena ljubičica

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

L’Ocittane često izbacuje limitirane edicije svojih proizvoda iz linije s karite maslacem, a trenutno ima u ponudi Profinjenu ljubičicu, Strastveni jasmin i Nježnu ružu.

Ja sam kupila ovaj set u kojem se nalaze Ultrabogata krema za tijelo od 100 ml, balzam za usne od 15 ml te gratis krema za ruke od 30 ml. Torbica je također gratis, a cijena seta je 227.00 kn.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ja sam uzela sve od ljubičice, ali može se i kombinirati. Kako ne volim miris ruže, to sam odmah otpisala, a u dućanu sam se odlučila na ljubičicu jer mi je u tom trenutku nekako bolje pasao taj miris iako mi je sada žao da nisam uzela i nešto od jasmina. No što je, tu je.

Već sam imala mnogo njihovih krema za ruke i sve jako lijepo njeguju, no ipak mislim da je cijena pretjerana.

Ovo mi je prvi put da koristim maslac i balzam za usne. Oboje su mi se svidjeli i mislim da ću ih opet kupiti kad izađe neka druga kolekcija.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Maslac ostavlja kožu jako nježnom i mekom, no mislim da je to ipak zahvaljujući silikonu u sastavu, a miris se dosta dugo osjeti.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Balzam za usne mi se zapravo najviše svidio u ovom setu, samo dosta je uljast na usnama pa nije dobra baza za ruž, no dobro hidratizira usne i lijepo izgleda, kao sjajilo, a i finog je okusa.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Oglasi

2 misli o “L’occitane Profinjena ljubičica

  1. Ajme divno! Iako cijena stvarno je prepaprena za mene u ovom trenutku, sviđa mi se u prvom redu zato što i ja jako volim miris ljubičica.
    Inače prvi puta sam na tvom blogu i nastaviti ću pratiti nove postove! 🙂

Komentiraj

